• Hizmet
• Kalite
• Güven ilkeleri dâhilinde taraflar arasında bir hizmet sözleşmesi imzalanır. Bu sözleşmede esas olarak;
• Taraflar ve tarafların karşılıklı sorumlulukları,
• Hizmet sözleşmesinin konusu, amacı ve sunulacak hizmetler,
• Tarafların yükümlülükleri, başlama ve bitiş tarihleri,
• Hizmet bedeli, ödeme planı ve ödeme koşulları, müeyyideler,
• Taraflar arasındaki ilişkiler ve gizlilik,
• Sorumluluk sınırları ve müeyyideler,
• Anlaşmazlık halinde uzlaşma makamları,
• Tarafların yetkilileri ve imzaları,
• Taraflarca sözleşmede yer alması birlikte uygun bulunan diğer hususlar yer alır.
• Hizmet sözleşmesi düzenlenmeden işe başlanılmaz.
• Hukuka, genel ahlak ve iş ahlakı kurallarına aykırı olan iş ve konularda görüşme dahi yapılmaz.
Metodolojimiz:
• Durum Tespiti ve Değerlendirme
• Çalışma Planlaması
• Mevcut Durumun-Yapının-Sistemin-Politikaların Analizi
• İdeal ve Uygun Yapının-Sistemin-Politikaların Tanımlanması
• Uygulama
• İzleme-Değerlendirme-Revizyon-Öneri
Çalışma metodolojimiz; sunulan hizmetin niteliğine, her şirketin yapısına ve ihtiyaçlarına göre değişmekle birlikte, her bir aşamada birbirini tamamlayan altı temel perspektif üzerine kuruludur:
• Finansman Perspektifi: Hissedarlar ve hissedarların tatmini
• Üretim Perspektifi: Teknoloji geliştirme kabiliyeti ve üretim mükemmelliği vb.
• Müşteri Perspektifi: Müşteri ve müşteri tatmini
• Kreditör Perspektifi: Kredi verenler, kredibilite ve kreditörlerin tatmini
• Yönetim Perspektifi: Çalışanlar ve çalışanların tatmini, organizasyona çok özneli, bilgici, uzlaşmacı ve akılcıl katılım
• Yaratma ve Öğretme Perspektifi: Organizasyonun mevcut değerlerini geliştirmesi, bilgi, yeni değerler ve katma değer yaratabilme kapasitesi
• Koordinasyon Perspektifi: Amaçlar, araçlar ve aralarındaki uyum
• Metodolojimizdeki her bir aşamanın ve perspektifin amaçları ve bu amaçlardan sapmalar önceden belirlenmiş ölçüm ve değerlendirme kriterleri ile kontrol edilir.