Service
- Quality
- A service contract is signed between parties on safety principles. The terms of this agreement is as follows;
- Responsibility of parties and their mutual responsibility,
- The issue and aim of service contract and services to be provided,
- Liabilities of parties and start and end dates,
- Service charge, payment plan and terms of payment, sanctions,
- Relations and confidentiality between parties,
- Liability limits and sanctions,
- Settlement bodies in case of conflicts,
- Authorized people and signatures of parties,
- Other matters deemed appropriate by the parties are included in the contract,
- Work is not started until the service contract is drawn up,
- There is no negotiation in business and matters against public decency and code of business conduct.
Metodolojimiz:
• Durum Tespiti ve Değerlendirme
• Çalışma Planlaması
• Mevcut Durumun-Yapının-Sistemin-Politikaların Analizi
• İdeal ve Uygun Yapının-Sistemin-Politikaların Tanımlanması
• Uygulama
• İzleme-Değerlendirme-Revizyon-Öneri
Çalışma metodolojimiz; sunulan hizmetin niteliğine, her şirketin yapısına ve ihtiyaçlarına göre değişmekle birlikte, her bir aşamada birbirini tamamlayan altı temel perspektif üzerine kuruludur:
• Finansman Perspektifi: Hissedarlar ve hissedarların tatmini
• Üretim Perspektifi: Teknoloji geliştirme kabiliyeti ve üretim mükemmelliği vb.
• Müşteri Perspektifi: Müşteri ve müşteri tatmini
• Kreditör Perspektifi: Kredi verenler, kredibilite ve kreditörlerin tatmini
• Yönetim Perspektifi: Çalışanlar ve çalışanların tatmini, organizasyona çok özneli, bilgici, uzlaşmacı ve akılcıl katılım
• Yaratma ve Öğretme Perspektifi: Organizasyonun mevcut değerlerini geliştirmesi, bilgi, yeni değerler ve katma değer yaratabilme kapasitesi
• Koordinasyon Perspektifi: Amaçlar, araçlar ve aralarındaki uyum
• Metodolojimizdeki her bir aşamanın ve perspektifin amaçları ve bu amaçlardan sapmalar önceden belirlenmiş ölçüm ve değerlendirme kriterleri ile kontrol edilir.