Service

  • Quality
  • A service contract is signed between parties on safety principles. The terms of this agreement is as follows;
  • Responsibility of parties and their mutual responsibility,
  • The issue and aim of service contract and services to be provided,
  • Liabilities of parties and start and end dates,
  • Service charge, payment plan and terms of payment, sanctions,
  • Relations and confidentiality between parties,
  • Liability limits and sanctions,
  • Settlement bodies in case of conflicts,
  • Authorized people and signatures of parties,  
  • Other matters deemed appropriate by the parties are included in the contract,
  • Work is not started until the service contract is drawn up,
  • There is no negotiation in business and matters against public decency and code of business conduct. 

Metodolojimiz: 

• Durum Tespiti ve Değerlendirme 

• Çalışma Planlaması 

• Mevcut Durumun-Yapının-Sistemin-Politikaların Analizi 

• İdeal ve Uygun Yapının-Sistemin-Politikaların Tanımlanması 

• Uygulama 

• İzleme-Değerlendirme-Revizyon-Öneri

Çalışma metodolojimiz; sunulan hizmetin niteliğine, her şirketin yapısına ve ihtiyaçlarına göre değişmekle birlikte, her bir aşamada birbirini tamamlayan altı temel perspektif üzerine kuruludur:

• Finansman Perspektifi: Hissedarlar ve hissedarların tatmini 

• Üretim Perspektifi: Teknoloji geliştirme kabiliyeti ve üretim mükemmelliği vb. 

• Müşteri Perspektifi: Müşteri ve müşteri tatmini 

• Kreditör Perspektifi: Kredi verenler, kredibilite ve kreditörlerin tatmini

• Yönetim Perspektifi: Çalışanlar ve çalışanların tatmini, organizasyona çok özneli, bilgici, uzlaşmacı ve akılcıl katılım 

• Yaratma ve Öğretme Perspektifi: Organizasyonun mevcut değerlerini geliştirmesi, bilgi, yeni değerler ve katma değer yaratabilme kapasitesi 

• Koordinasyon Perspektifi: Amaçlar, araçlar ve aralarındaki uyum 

• Metodolojimizdeki her bir aşamanın ve perspektifin amaçları ve bu amaçlardan sapmalar önceden belirlenmiş ölçüm ve değerlendirme kriterleri ile kontrol edilir.